FURY a Fury

Tak jsme pro případné zájemce, zvláště pak mladé naděje dowhillu vzali na sklad předobjednávkou hliníkovou verzi sjezďáku GT FURY v ekonomické verzi 2.O a velikosti M.  Kolečko je to designově krásné, nechybí logo křídel na vnitřní straně zadní kyvky, případně na gripech a spousta dalších, nutno podotknout podstatnějších dílů, které spolu s propracovanými detaily dávají velmi pěkný komplet za cenu, kdy si můžete vybrat buď jetý "dospělý sjezďák", nebo funglovku, která dobře poslouží a víte, že jste si to kolo zajeli,,,,nebo dorazili,,,,jen vy sami. Fabrika resp. dovozce ho má naceněné pro maloobchodní prodej na necelých 60 tisíc korun, což nemusí být konečná cena, pokud by se zájemce nějako zapojil např. do týmového dění.

Tento konkrétní exemlář bychom chtěli trochu projet, abychom měli srovnání s karbonovou verzí a mohli se aktivněji zapojit do diskuzí proč karbon ano či ne atd. :-)

První test bylo vážení ovšem jeho vědecký přínos bude dosti pochybný, neb mám jen obyč osobní váhu a tak musím buď kolo nést a odečítat, nebo ho pracně přidržovat, aby zůstalo na váze na zadním kole. V každém případě se tak nějak kloním k výsledku 18,5 kg vzhledem k tomu, že není ještě seříznutá sedlovka.

Když jsme byl ve vážení, tak můj karbon TEAM FURY je na nějakých 18,2 kg, ale to je velikost L!! myslím že slušné, když všichni už snad víme, že karbon je především pevný a na drobnějších konstrukcích je hmotnost spíše v pozadí. Oproti běžné verzi mám jen pedály od DMR.

 

Banners