RC HELI

RC

BELL206B III   ...powered by TREX 550E FLB

 pózování ve vzduchu .... srovnání s originálem níže

 

with cable cutters

 

Po dlouhé době nějaká novinka - základ pro přístrojovou desku. Děkuji Honzovi Pekárkovi a jeho kolegům ze SIGNPEK.

 

 

 

Toto bude asi hlavní fotka na dlouho, protože se mi teď nechce nic víc dělat...

Proběhl krátký zalétávací test, je to hodně "ostré" a taky počasí nic moc, musím upravit táhlo vrtulky. Něco se povedlo, něco ne, jako první větší projekt to nevypadá úplně beznadějně.

 

Na tomto odkazu je něco, co se zřejmě navždy zařadí jen do říše snů. krásná heli v reálu a perfektní model,,,,,, http://www.youtube.com/watch?v=V_FxLZaDyRg&feature=related

 

 

Našel jsem na fóru odkaz, který potěší všechny milovníky "rotujícího listí". Nalétávání helikoptér na letošní mezinárodní výstavu v USA:

http://www.youtube.com/v/IqcQBCwXuVs 

 

 

 

 

Vysněný cíl dnes už mohu říci MĚL vypadat asi jako tato krásná helikoptéra:

tohle je ségra  c-fpqx...

díky Honzovi ze SIGNPEK grafického studia má Jetranger krásně laserem vyříznuté logo a další polepy

 

blíží se konec nástřiku

Když mi schne barva, tak oprašuju Agustu, možná jí dám i ten zatahovací podvozek a dojde opět na 4 list, zatím nějaké lítáníčko zde:

http://www.youtube.com/watch?v=OfoWL6SotNs

no zatím to předlohu moc nepřipomíná a doufám, že po sundání maskovacích pásek nebudu muset dělat zase bílou..... :-)

 

Je doba pro nástřik, ale ladí se i některé detaily, např výdechy od motoru a je tu lepší fotka pantů dveří zavazadlového prostoru:

Letová zkouška s mechanikou před nastříkáním což znamená,,,,,že už mám dost stavění, ale zase to znamená vestavět mechaniku, zkusit let, vyndat, přenastavit, zase zkusit, vyndat, nabarvit (asi dosti časově náročné) a potom snad finále.

Jo, tak po trochu náročnější operaci, kdy jsem sháněl materiál, pak si ho sám vyměřil, naohýbal a prosil, aby mi někdo pomohl udělat čtyři sváry, protože mé představy o sváření hliníku byly asi až moc optimistické, se zadařilo a JetRanger už stojí na svých. Ještě bude následovat nášlap, ale koupil jsem si moc široký L-kový profil....

 

 

Po dodělání nýtování zapojím světla a zkusím nějaká místa cvičně nastříkat alespoň základovkou....

 

....tak se pokouším zalétat mechaniku před tím, než doohýbám trubky na podvozek a než bude vše připraveno abych jí mohl vestavět do Jetrangera.

Chce to hodně práce a času a začínám být nedočkavý, ale něco málo už jsem udělal.

 

Agusta je krásná, ale malá a na práci celkem děs a na létání málo stabilní, takže jsem si pořídil něco o kapičku větší. Jetranger byl vždy můj oblíbený vrtulník a také zatím jediný se kterým jsem měl možnost letět. Trup od Century je celkem pěkně udělaný až na jednu velkou chybu a to, že ocasní vrtulka je na špatné straně, jinak spokojenost. Hlavně bezpádlová mechanika v dvoulistu odpovídá celkem přesně pohonu originálního Jetrangera.

 

 

 

AGUSTA 109E POWER  původně s Belt CP, následně TREX450SPORT 

První "scale" projekt je Agusta AW 109E Power s mechanikou Trex450Sport. Naprosto první pokusy v tomto RC světě zaměřeném na létající polomakety (a v top levelu samozřejmě i makety). Původně jsem koupil jen mechaniku BeltCP, která člověka hodně vyškolí v seřizování a opravách za rozumné peníze, ale polomakety jsou o spoustě práce, takže člověk hledá něco stabilnějšího a spolehlivého.

Banners